Data e postimit: 2015-12-09 15:38:41
Shikime: 3742
|
|
Likes:
6
Dislikes:
1
Titulli:
I vetmuari
|
Lloji:
Tregim
Tema:
skamja
Autori:
Lum Hamiti
Shkolla: Xhemail Mustafa
Klasa: 7/1
Qyteti: Prishtine
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin zhagas dhe linin pas shenja gjaku. Mezi merrte frymë për të vazhduar udhëtimin.
I vetmuari po ecte rrugëve të errëta të Prishtinës, në orë të vona dhe në rrezik për jetesë, por ai nuk brengosej sepse këtë rrugë e bënte çdo natë dhe ishte mësuar tashmë. Shpresa për jetesë i kishte humbur e ishte tretur në mjegullën e trashë të natës. Në kërkim për një kafshatë goje që t’i ipej nga ndonjë njeri bujarë. Punonte natë e ditë për të fituar gjysmë buke. Atë natë po ecte nën dritën e hënës dhe po mendohej. Ndëgjoi një klithmë gruaje. Nuk diti ç’të bënte dhe me atë shpejtësi që mundi iu afrua klithmës .Pa që një burrë i pa identifikuar po rrihte një grua me shkop.
I vetmuari mori një gurë dhe e qëlloi me sa fuqi që kishte burrin.Ai ra në tokë pa njdjenja. Gruaja ndihej shumë me fat që kaloi i vetmuari. I vetmuari e pyeti gruan se a ishte mirë. Ajo për t’a shpërblyer të vetmuarin i dha një shumë të majme parash, dhe me këtë gjest ia shpëtoi jetën të vetmuarit.
Punoi: Lum Hamiti
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Lum Hamiti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/I+vetmuari/4644
Vepra te ngjashme
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
|
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj ina...
|
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
|
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
|
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
|
libri
Lloji: Tregim
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe me...
|
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...
|
Dashuria
Lloji: Tregim
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klase...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
|
Po të isha arkitek...
Lloji: Tregim
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. ...
|
Nje piknik me famil...
Lloji: Tregim
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cil...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|