Data e postimit: 2019-05-22 13:40:44
Shikime: 3883
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Nje dit ne autobuz
|
Lloji:
Tregim
Tema:
Nje vajz e re
Autori:
Ameli
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e trishtuar! Nëna e saj kishte vdekur nga një krizë zemre dhe pak kohë më vonë i kishte vdekur babai nga kanceri. Ja pse Ana jetonte me të afërmit në tiran.
Për këtë jetime 17-vjeçare nuk u desh një kohë e gjatë të gjente shumë ‘baballarë’ dhe ‘nëna’, .Ç’rast i gëzueshëm ishte të shihje një Anë të lumtur dhe të qeshur, .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ameli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Nje+dit+ne+autobuz/6860
Vepra te ngjashme
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla.
Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I ...
|
NJE DITE E BUKUR PR...
Lloji: Tregim
Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se...
|
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
|
cka eshte jeta
Lloji: Tregim
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin...
|
Fshatari i varfer
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si ba...
|
GJaku i Arbrit
Lloji: Tregim
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
|
|
dhelpra dhe dallend...
Lloji: Tregim
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer d...
|
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sig...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|