Data e postimit: 2013-11-23 23:16:05
Shikime: 4878
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Diana
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e donte nje koh te gjat.PRANDAJ NDIHMOJU PRINDERVE SE ATA PUNOJNE PER TY.......
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Diellza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Diana+/1733
Vepra te ngjashme
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
plaku dhe deti
Lloji: Tregim
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga...
cka eshte jeta
Lloji: Tregim
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Termeti ne Turki-Si...
Lloji: Tregim
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte ...
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
Ne kopshtin tim
Lloji: Tregim
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndrys...
nena ime e dashur
Lloji: Tregim
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
Gomari dhe fshatari
Lloji: Tregim
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta ...
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...
Emri:
fabjan
Email:
fabjan_fabjan@hotmail.com
Komenti:
kurv
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
fabjan
Email:
fabjan_fabjan@hotmail.com
Komenti:
sa bukur vjershat
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fabjan
Email:
fabjan . genti@yahoo.com
Komenti:
skemi
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
emili
Email:
emili@yahoo.com
Komenti:
ca..................... ishte kjo .........na i shpife
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti