Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 384
Data e postimit: 2012-07-10 06:42:15
Shikime: 6607
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: "Shpikja e anijes kozmike"

Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej nje shtepize ku jetonte nje shpikes i quajtur Xhek. Te gjithe jeten ia kishte dedikuar shkences. Se fundmi, ne mendjen e tij kishte lindur ideja e shpikjes se nje makinerie qe do ta conte njeriun ne nje planet tjeter. Te gjitha i kishte bere gati, projektin e plote dhe organizimin e punes, por ai s’mund te bente asnje levizje pa marre me pare miratimin e ministrit te shkencave, Sir Roxher, nje njeri i zymte e me te meta, qe gjithcka e vinte ne funksion te interesave te tij. Ndermjet Sir Roxher dhe Xhekut gjithnje kishte ekzistuar rivaliteti per ministrine. Nje dite, shpikesi Xhek, i bindur per aftesite e tij niset drejt pallatit te shkencave, ku kerkon nje takim me ministrin. Ky i fundit e pranon takimin. Xheku hyn ne zyre dhe paraqet projektin e tij. Sir Roxher, se bashku me ndihmesin e tij, plakun trashaluq Uill, te cilin mund ta quajme me shume sherbetor se sa ndihmes, filluan te qeshnin me te madhe, mosbesues ndaj nje projekti ne dukje te parealizueshem, por Xheku kembengulte ne ate qe ai besonte. Bisedimet vazhduan gjate, derisa u arrit ne nje perfundim. Do te vihej nje bast. Nese Xheku arrinte te ndertonte makinerine, ai do te zinte vendin e Sir Roxher ne ministri, ne te kundert, ai do te hiqte dore pergjithmone nga shkenca. Xheku nuk e dinte se pas ketij basti fshihej nje plan djallezor i Sir Roxher. Ai nuk do ta linte kurrsesi Xhekun te arrinte projektin e tij ne tre muaj kohe qe ishte planifikuar. Per te realizuar kete plan, ai vuri ne ndjekje, inspektorin budalla, te quajtur Fiks. Fiksi me urdher te Sir Roxher do ti ofrohej si ndihmes Xhekut e do ti shkaterronte cdo pajisje ne funksion te projektit, por si budalla qe ishte ai kurre nuk arriti ti prishte pune Xhekut. Kaluan dy muaj e projekti kishte ecur me sukses. Tani mbetej vetem prova. Xheku kishte menduar qe ne “anije kozmike”, keshtu e quajti ai, te hipte nje qen ne trupin e te cilit vendosi nje gjurmues te shpikur prej tij, me ane te te cilit do te kontrollonte rrugen qe do te ndiqte anija. Inspektori Fiks mundohet te beje nje perpjekje te fundit. Ai do te hiqte gjurmuesin nga trupi i qenit, por ne vend qe te bente kete, ai hoqi qaforen e vogel duke cuar te gjithe planin e Sir Roxherit kot. Prova u krye me sukses. Xheku i gezuar shenoi rezultatet e projektit, tashme i lumtur per realizimin e endrres se tij. Fiksi, i frikesuar sic ishte, niset per ne ministri per ti dhene lajmin e keq ministrit. Kur Sir Roxher mori vesh “mundin” e cuar kot te tij, urdheroi te rrihnin inspektorin Fiks. Pas disa minutash do te behej mbledhja me komisionin e shkencetareve, ku do te ishte edhe mbreteresha. Me te filluar mbledhja, Xheku paraqiti arritjen e tij dhe u tregoi te gjitheve historine e bastit. Sir Roxher u mundua ta paraqiste bastin si nje loje pa vlere, por ne ate cast hyn inspektori Fiks, i cili nxorri ne pah shume te palara te ministrit. Atehere, me urdher te mbretereshes, Xheku mori postin e ministrit, ndersa Sir Roxher perfundoi ne burg, aty ku duhej te ishte futur me kohe.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/%22Shpikja+e+anijes+kozmike%22/384


Vepra te ngjashme
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.