Data e postimit: 2012-07-10 06:54:50
Shikime: 7002
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
|
Lloji:
Tregim
Tema:
Ne fshat
Autori:
Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak here nuk qe i mjaftueshem. Ndonjehere te dielen zonjat e shtepive zienin pak mish, zakonisht ne raste festash. Nje pasdite gushti, zonjat ndodheshin ne shtepi ndersa femijet kishin dale te luanin ne fushen e zbardhur nga pluhuri. Papritur aty kalon nje karroce dhe zonjes se re e cila e drejtonte i bene pershtypje femijet. Ndali karrocen dhe rendi me vrap drejt femijeve, ngriti me te voglin prej tyre dhe e puthi ne faqet e zhuritura nga pluhuri e vapa. Qe prej asaj dite filloi te kalonte me shpesh duke u dhuruar femijeve dhurata e embelsira. Nje mengjes, familja de Hubjere shkon te familja e Tuvakeve per tu propozuar qe te biresonin femijen e tyre me te vogel. Tuvaket pasi degjuan propozimin, u indinjuan dhe e refuzuan. Atehere gruaja e re filloi te qaje, por nuk i humbi shpresat dhe vendosi te shkoje te familja e Valineve. Valinet nuk pranuan fillimisht, por pasi degjuan shperblimin dhe pensionet mujore vendosen qe ta jepnin femijen per biresim. Pas veprimit te Valineve marredheniet midis dy familjeve u ftohen. Pas njezete vjetesh Sharli qe mjaftueshem i rritur. Ate dite shfaqet nje karroce nga ku del nje zoteri i veshur mire dhe nje zonje e vjeter. Zoteria futet ne shtepine e Valineve dhe takon te atin me te emen. Ata u entuziasmuan dhe shperthyen ne lote gezimi. Sharli vuri re skenen dhe nje mbremje ne darke ai qortoi prinderit per veprimin e tyre e i ofendoi ata. Prinderit e befasuar shperthyen ne lote. Sharli u largua nga shtepia, duke lene vetem prinderit dhe motren. Ndersa tek familja tjeter gezohej per ardhjen e Zhanit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/390
Vepra te ngjashme
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie.
Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
|
Si kam emrin .
Lloji: Tregim
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' .
Loja luhej me guralec...
|
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
|
libri
Lloji: Tregim
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe me...
|
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
|
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...
|
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
|
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
|
JETA SOTIT
Lloji: Tregim
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen
qe te qohesh pram ne ...
|
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj ina...
|
Historia e nje vajz...
Lloji: Tregim
Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|