Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes .
Bleresi i a vuri kapistren dhe ia khesu te zotit.
Ai e pyeti se kaq shpejte e provove?!
Nuk me duhet me ta provoj sepse e di qe eshte sikur shkun qe e ka zgjedhur .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
plaku dhe deti
Lloji: Tregim
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga...
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
nje dite e veqant
Lloji: Tregim
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
"Shpikja e anijes k...
Lloji: Tregim
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te ...
nena ime e dashur
Lloji: Tregim
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
Lexuesja e vogel
Lloji: Tregim
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber...
Spiuja
Lloji: Tregim
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje di...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Komentet e fundit!
Emri:
aaann
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
kaltrina me beso:nuk dua te te shaj, por kjo qe ke shkruar nuk eshte tregim po esh barsalete dhe pervec kesaj qe te mos poshterohesh fare veri vete nje like te pakten vepres sate sepse nuk besoj qe njerez te tjere do ta pelqejne vepren qe ke shkruar se seshte as e bukur.