Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-04-25 18:15:18
Shikime: 922
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Për pushime te gjyshërit

Lloji: Tregim
Tema: Për pushime te gjyshërit
Autori: Dejvis Rama
Shkolla: Gjon Buzuku
Klasa: Klasa 5-C
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Për pushime te gjyshërit

Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika.
Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me kakao, fiq të zinj të kopshtit dhe reçel pjeshke.
Pimë qumësht me kakao, hamë bukë të porsapjekur nga dora e gjyshes, të shoqëruar me gjizë. Pastaj shijojmë ndonjë fik, aty mes aromës së pemës së jaseminit.
Mbërrin gjyshi.
-Si janë të shtrenjtët e mi?
Përkulet mbi ne për të na shtrënguar fort në krahët e tij. Mban erë të mirë kafeje dhe deti.
-Ku ishe kështu gjysh? – e pyet Sara.
Shkova t’i kërkoja detit të mos na punojë rrengje. “O det, po të mos sillesh mirë me ne, do të ikim të shëtitim në fshat”, i thashë. Do të ngremë krye.
-Po unë dua të shkoj në det. S’dua të vij vërdallë me makinë, - ia kthen Sara.
-Edhe ne... – thotë Elisa tërë drojë.
-Mund të bëjmë si dje, - propozon Paoloja, - të lahemi në det...
-Një kredhje në det? – hidhet e thotë gjyshi. – Shkojmë, pra. Merrini me vete të gjitha. Deti po na pret...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dejvis Rama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/P%C3%ABr+pushime+te+gjysh%C3%ABrit/8100


Vepra te ngjashme
"Shpikja e anijes k...
Lloji: Tregim
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te ...
DASHURIA E MADHE SA...
Lloji: Tregim
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes...
viti i ri 2013
Lloji: Tregim
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe ...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Historia e Amelias1...
Lloji: Tregim
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris ...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Lushi ne rrezik
Lloji: Tregim
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zote...
8 Marsi Dita E Nena...
Lloji: Tregim
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lu...
nje dite e veqant
Lloji: Tregim
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.