Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-02-23 21:05:28
Shikime: 4823
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Si mund une?

Lloji: Tregim
Tema: dashuria
Autori: Anja
Shkolla: A.G
Klasa: 9b
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te filloj te ndjej per dike tjeter, kur i vetmi ne fronin e mbretit te zemres time qendron ti?!
Si mund une te mendoj dike tjt nderkoh qe zemra ime te shoqeron ty, ne cdo cast e moment?
E si mund une te largohem, kur ti je bota ne syte e mi?!
Si mund une, veshtrimin gjithe embelsi, gjithe ndjenj e dashuri qe te falja ty tia fal dikujt tjeter?!
Si mund te ndihem mir une, si mund te behem moskokcarese kur ti nuk merr mundimin as nje "ckemi" tme shkruash?!
Si mund te mos rri me shpresen qe do flasesh?
Dhe sa her do me duhet te fle me shpresen qe do te te shoh ty n enderr?!
Dhe sa her do me duhet te qaj kur te shoh fotot e tua me ndonje tjeter, qofte shoqe, ose dikush tjeter?
Dhe sa gjate endrrat do te jene me te bukura se realiteti im?
dhe sa gjate do me duhet te pres per ty?
Dhe sa gjate do e pyes veten ku gabova? Duke e ditur shum mire qe nuk kam faj!
E di cili esht faji im qe ti po me ndeshkon!
Te deshta, per vite me rradhe te deshta, e pranoj te dua dhe akoma, ama jett nuk esht ne doren time!
Te ishte per mua do ikja qe neser, sa me larg nga ti, te fshija cdo kujtim, cdo ndjenj, ta zhdukja dhe ate shikimin plot dashuri, dhe buzeqeshjen idiote sa her q te shoh.
Do ikja, pa e kthyer koken pas shpirt, ama me pare do sigurohesha qe ti, te ishe i lumtur, pun e madhe nese nuk jam un!
Mjafton te jesh ti!
Kaq.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Si+mund+une%3F/5631


Vepra te ngjashme
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sig...
plaku dhe deti
Lloji: Tregim
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga...
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
princesha argjiro
Lloji: Tregim
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argj...
Po të isha arkitek...
Lloji: Tregim
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. ...
varferia
Lloji: Tregim
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte...
JETA SOTIT
Lloji: Tregim
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne ...
Shtrati i Mires
Lloji: Tregim
“Aventura ne shkr...
Lloji: Tregim
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne s...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla. Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I ...
Realja ne Shkolle
Lloji: Tregim
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimt...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.