Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-06-08 05:34:57
Shikime: 2212
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Si kam emrin .

Lloji: Tregim
Tema: Si kam emrin .
Autori: Erza Breznica.
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ₁
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' .
Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël .
Ishte si të luash koka-fshehtas .
Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte si kam emrin dhe më pas thoshte emrin fitonte . Por nëse jo atëherë ai që fshihej thoshte si kam emrin fitonte .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erza Breznica. - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Si+kam+emrin+./7331


Vepra te ngjashme
Shtëpia
Lloji: Tregim
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi. Ata për qdo mëngjes...
Realja ne Shkolle
Lloji: Tregim
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimt...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
nena ime e dashur
Lloji: Tregim
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
DASHURIA E MADHE SA...
Lloji: Tregim
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes...
Fshatari i varfer
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si ba...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
Diana
Lloji: Tregim
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum t...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.