Data e postimit: 2016-11-11 10:19:39
Shikime: 4725
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
lulja e arte
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet.
Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pastaj ju realizua dhe keshtu u me i fuqishem.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
enkeleana.ramaja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/lulja+e+arte/5381
Vepra te ngjashme
Rrufepritesi
Lloji: Tregim
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
princesha argjiro
Lloji: Tregim
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argj...
Nje piknik me famil...
Lloji: Tregim
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cil...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
cka eshte jeta
Lloji: Tregim
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin...
Mount. Everest
Lloji: Tregim
MOUNT EVEREST
O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Tay...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
8 Marsi Dita E Nena...
Lloji: Tregim
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lu...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Emri:
encaaahaxhia
Email:
encaaahaxhia@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Elida
Email:
Elida.niti@hotmail.com
Komenti:
Very good
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sara
Email:
sarahasani@hotmail.com
Komenti:
shum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti