Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-04-25 18:53:12
Shikime: 1067
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Shtëpia në pemë

Lloji: Tregim
Tema: Shtëpia në pemë
Autori: Dejvis Rama
Shkolla: Gjon Buzuku
Klasa: Klasa 5-C
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shtëpia në pemë

Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm.

Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pemë. Gjyshi më mësoi shumë gjëra të reja: të ngulja gozhdë, të lyeja me bojë, të sharroja një copë dërrasë etj.

Prindërit më thoshin shpesh që të mos e lodhja gjyshin, pasi ai nuk kishte shumë fuqi. Por unë nuk u besoja atyre. Po të ishte i pafuqishëm, ai nuk do të luante me mua. Mirëpo një ditë, Kur futesha ndonjëherë pa zhurmë në dhomë, e gjeja me sy mbyllur.

Ai nuk më fliste. Por unë e dija se ai mendonte për lojërat tona të bukura dhe mezi priste të shërohej. Gjyshi gëzohej, kur unë ia çoja drekën në dhomë. Një ditë, më pyeti për shtëpinë tonë në pemë. I thashë se kisha kohë pa shkuar dhe më kishte marrë malli. Ai gjeti një zgjidhje të bukur, që unë e realizova pa shumë mundim. Mora dy gota metalike dhe i lidha me një spango të gjatë. Unë hipja në pemë, kurse ai rrinte pranë dritares dhe fliste me mua në “telefon”. Gjyshi më thoshte gjithnjë duke qeshur: “Ti, nipçe, do të rrosh shumë e shumë vjet pas meje”. Atëherë nuk e kuptoja shumë mirë këtë. Sa më tepër ikën koha, aq më shumë më merr malli për gjyshin.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dejvis Rama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Sht%C3%ABpia+n%C3%AB+pem%C3%AB/8102


Vepra te ngjashme
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Viti i Ri
Lloji: Tregim
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me k...
cka eshte jeta
Lloji: Tregim
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin...
E vetmja ne pyll
Lloji: Tregim
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le...
8 Marsi Dita E Nena...
Lloji: Tregim
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lu...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
“Aventura ne shkr...
Lloji: Tregim
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne s...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
Fshatari i varfer
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si ba...
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëz...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.