Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3408
Data e postimit: 2014-12-09 16:13:23
Shikime: 5487
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Vajza me zemer te mire .!

Lloji: Tregim
Tema: Miresia .. <3
Autori: Bleonna Jashari
Shkolla: "Enver Maloku" - Podujeve
Klasa: 7/2
Qyteti: Podujeve
E-mail: bleona_j@postribe.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"

Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mire,ajo kishte nje shoqe qe nuk ndahej kurre prej saj.Shoqja e saj quhej Alisia.Ajo kishte nje shpirt te erret dhe gjithmone i bente keq Xhejnit por Xhejni nuk e verente kurre sepse ishte shume naive.Ajo gjithmone e ndihmonte Alisien edhe ne qofte se pervete hynte ne probleme.Nena e saj kishte po ashtu nje zemer shume te mire keshtu qe edhe ajo ishte shume naive dhe nuk i shihte te bemat e Alises.Me kalimin e viteve ato te dyja u rriten dhe Alisia ne shpirt po behej gjithmone e me e shemtuar kurse Xhejni po behej gjithmone me e bukur dhe me nje zemer me te paster.Nje dite ato dolen ne shopping dhe aty takuan nje djale shume te pashem ky djale quhej Harry.Te dyjave u pelqeu ky djale por djalit i pelqeu Xhejni dhe u dashurua ne te.Kur Harry erdhi ne shtepine e Xhejnit dhe i propozoi per martese Alisia u zemerua shume dhe vendosi qe te bente gjithqka per ti ndare ata te dy.Nje nate trokita ne deren e dhomes se Emilise dhe e pyeta nese mund te hyja brenda ajo me tha po sigurisht dhe une hyra e i thashe:"Nuk di si t'ia filloje por e kam verejtur se Alisia ben veprime te keqija me qellim qe ta demtoje Xhejnin.".Ajo ma ktheu:"E kam vrejtur edhe une por qfare t'i bejme qe Xhejni eshte shume naive dhe nuk deshiron te degjoje." une i propozova qe te fliste me te.Menjehere pasi i thashe ajo shkoi ne dhomen e Xhejnit dhe filloi te fliste me te por rezultatet nuk ishin ashtu siq kisha menduar une sepse une kisha menduar se Xhejni nuk do ta besonte por ajo i kishte besuar sepse edhe ajo kishte filluar te verente kete gje por thjesht nuk donte ta besonte.Pas bisedes me nenen e saj ajo therriti Alisen ne telefon dhe i tha se nuk jemi me shoqe.Pasi kaluan ca muaj Harry dhe Xhejn u martuan por ne dasmen e tyre erdhi edhe Alisia .Kur Xhejn e pyeti qka kerkon ti ketu ajo iu pergjigj:"Me fal per te gjitha gjerat qe t'i kam bere por une thjesht isha xheloze dhe tani pasi ti me le e kam kuptuar vleren e vertete te shoqerise.A mund te me falesh te lutem?Dua te jem perseri shoqe me ty."
Keshtu ato te dyja u pajtuan dhe ishin shoqe gjer ne fund..

THE END !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bleonna Jashari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Vajza+me+zemer+te+mire+.%21/3408


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Tekst pershkrues
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...


Komentet e fundit!

Emri: elisa
Email: elisa.muhametaj@yahoo.com
Komenti: shm bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.