Data e postimit: 2013-10-08 20:35:53
Shikime: 6611
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
7 marsi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
eridona tobli - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1560&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
Himni shqiptar
Lloji: Hartim
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem ...
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
JETA
Lloji: Hartim
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares...
RESPEKTI
Lloji: Hartim
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli sy...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të...
FESTAT E NENTORIT
Lloji: Hartim
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 N...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
ARSIMIMI
Lloji: Hartim
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshk...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
alfabeti jone eshte...
Lloji: Hartim
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqi...
dhuna ndaj femres
Lloji: Hartim
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen ...
Emri:
Eraa
Email:
Eraa.E@live.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
ani
Email:
anijella@rocketmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti