Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-12-04 21:01:23
Shikime: 9313
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Imagjinata

Lloji: Hartim
Tema: Imagjinata
Autori: eri GaxHo
Shkolla: sefer myzeqari
Klasa: 9-a
Qyteti: peqin
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...

Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po imagjinoj per vdekjen ,do doja per nje cast mos merja fryme ,te ndjeja mungesen e jetes,
... dhe, ja ku jam ne nje dhome duke flijuar .
syte i ndjej te rrenduar nga lotet dhe pse nuk prisja te lotoja kaq shume per vdekjen, edhe pse gjeja qe me pelqen me shume te bej eshte te jetoj .
per nje cast krahet shtrengojne fort trupin dhe ndihem si mbi nje pupel. E ndjeja mungesen e nje perqafimi dhe pse nuk e kerkoja nga asnje...
ndjeja mungesen e te parit, te ndjerit, te prekurit te nje force qe une e dija qe ekzistonte e mbi te gjitha me shoqeronte kudo,nje force jo te rastesishme ,forces se Zotit .
Ndjeja se do shkoja afer tij shume shpejt e asgje s'kish me vlere ndaj doja nje shenje nga ai , te prekja besimin si te ish nje send,e kerkoja duke lotuar kur papritmas trupi im sndjen asgje .
hap syte jam ne dhomen time duke lotuar .
imagjinata ime kish shkuar larg kesaj rradhe e me beri te kuptoj se jeta te fal emocion...
te jep mesim se vetem keshtu i jep shpirtit kenaqsine e perfolur qe njerezimi se gjen asgjekundi.
ne qender te jetes je ti qe vendos ,besosh, te duash ,te dhurosh ,te shpresosh apo vetem te mbijetosh por ama, nese besimin do doje ta prekje me dore si te ish nje send ai sdo ishte me besim por thjesht nje send .
meso,duaj ,dhuro,ndjej ,marrosu ,BESO,e do kuptosh se gjithesia e shkrire ne nje ceshtje eshte jeta .
Duaje jeten per nje arsye ,le te jete arsyeja dashuria.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eri GaxHo - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1765&lloji=Hartim


Vepra te ngjashme
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
shoku-shoqja me e m...
Lloji: Hartim
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA es...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te ...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Gjuha Shqipe
Lloji: Hartim
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka es...
nena
Lloji: Hartim
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me ...
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
gjyshja ime
Lloji: Hartim
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije q...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...


Komentet e fundit!

Emri: melisa
Email: meli201@hotmail.com
Komenti: e bukur qenka me pelqen cuuuuuute u are amazing
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.