Ku duket balta me e embel se mjalta?!
Ne Shqiperi ne vend te tij.
Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam se eshte i yni.Vetem ne vend te huaj e kupton embelsine e gjuhes meme vetem atje.Ndonese jam larg dhe vuaj edi se do te kthehem nje dite tek ti Atdheu im...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
mesuesja ime
Lloji: Hartim
mesuesen time
une shume e dua
se ajo kujdeset fort per muua.
mesuesja ime
eshte si lule vj...
Universi
Lloji: Hartim
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne meny...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
Dy motra
Lloji: Hartim
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime g...
trendafili
Lloji: Hartim
trendafili
kam ngjyre te bardhe
te kuqe,te verdhe
jetoj nder kopshte
ku leshoj shume ere.
...
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te ...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
VELLAI IM
Lloji: Hartim
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDE...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
28 Nentori Dita e F...
Lloji: Hartim
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjenera...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
Një ditë në naty...
Lloji: Hartim
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh d...
Komentet e fundit!
Emri:
Atdheu
Email:
Erza_hasanaj@hotmail.com
Komenti:
Ska gje me te bukur se fjala atdhe aty gjen dashurin,te perkeledh.Nuk di pse njerzit ikin prej atdheut te vet jeto ne Kosov,jeto jeten bukur.