Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6139
Data e postimit: 2018-01-09 11:59:13
Shikime: 7934
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 2

Titulli: Festat e fundvitit

Lloji: Hartim
Tema: Festat e fundvitit
Autori: Endrina Hajdini
Shkolla: Abdullah Tahiri
Klasa: IX
Qyteti: Gjilan-Malishevë
E-mail: linda_endrina@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm .
Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i dhuratave , muaji ku të pastrehët strehohen , muaju ku çdo familje stolin bredhin e Vitit të Ri dhe ku babai vendos yllin në krye të pemës .
Ishte me të vë vërtetë fanstastike , ne hedhëm shumë fishekzjarre. Ishte një natë shumë e bukur , e gjithë familja u bashkua .
Në natën e Vitit të Ri është fantastike të shikosh se si :
Dashuria lulëzon në tërë vendin , fishekzjarrët janë duke sinjalizuar fundin e vitit .
Vitet kalojnë shpejt , gjërat ngelin me kujtime , ndërsa ne me rastin e kësaj feste pranojmë shumë urime .
Viti i Ri është koha në të cilën një vit i ri kalendarik fillon numërimin . Kur hyra brenda në kuzhinë dëgjoja gjithkund aromën e gatimeve të ndryshme , kurse në kopsht vinte aroma e mishit të pjekur në skarë . Hapja televizorin dhe çdokund dëgjoheshin vetëm programe festive dhe muzikë . Kjo ishte melodia e Vitit të Ri . Urime për ne , për ju , për të gjithë . Qoftë i mbarë për të gjithë ju .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Endrina Hajdini - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Festat+e+fundvitit/6139


Vepra te ngjashme
Nentori
Lloji: Hartim
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngja...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
viti i ri 2013
Lloji: Tregim
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe ...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...

Lloji: Tekst shpjegues
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Viti i Ri
Lloji: Tregim
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me k...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
Stina e dimrit!
Lloji: Analize letrare
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Di...
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.