Bukuria
Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura...
Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te kendshme e kuptoj se ne i japim koncept per objektet ,kafshet ose njerezit ne univers.Ju mendoni menjehere gjate pervojes e cila zhvillohet ne menyre spontane dhe ka tendece per tu lidhur me nje permbatje pozitive emocionale pa nje krahasim te shpejte te bere me vetedije apo pavetedije me nje tarife te references te brendshme qe mund te jene te lindura ose te fituara nga arsimimi ose me pronesi sociale.Ne kuptimin e saj te thelle bukuria krijon nje ndenje dashamiresi te te menduarit per kuptimin e ekzistences se tij ne boten natyrore. Vizioni i bukurise na ben te mendojme akoma me shume e duke na dhene keshtu skeletin e nje sere procesesh, reflektimin rreth te bukures.Eshte pikerisht e bukura ajo qe komandon idete , mendimet qe ndryshon ndjenjat shpirterore duke shkaktuar dridhje ne emocionet e njeriut e ben shikuesin me ze te heshtur spektator ,reflektues ,mendimtar ,adhurues ,fantazues e zhvesh nga cdo gje e mete e mundshme.Bukuria perfshin njohjen e objekteve qe te kete nje harmoni te caktuar te brendshme ose jokarakteristike me natyren qe ngjall nje kuptim dhe pervojen e terheqjes ,dashurise ,kenaqesise , shendetit... Prania e vetebukurise ne cdo kontekst te njeriut tregon se bukuria eshte natyrisht e bazuar ne ndjenja qe nxisin njerezimin. Edhe pse bukuria e njeriut eshte vetem ne aspektin dominues, nje bukuri e madhe dhe teper e cmuar natyrore.Mungesa e bukurise kuptohet , kuptohet si munges e perceptuar e bukurise apo akumulimin e gabimeve e cila rritet dhe con ne indiference ose pakenaqesi dhe krijon nje perceptim negativ te objektit.Bukuria natyrore perkufizohet si “ sublime “ ,Per ta pershkruar bukuria e brendshme eshte e veshtire spese nuk ka standarte te pranuar ne menyre universale sic mund te thuhet se pervec te qenit i vecante dhe unik per cdo individ varet nga cilesia e veshtrimit te tyre.Bukuria e brendshme mund te jete rezulat i nje rruge te qasjes ne pontencialin e njohjes dhe pranimit ,dhurate qe vjen nga nje udhetim ne kohe se vetem ne menyre qe te kujdeset per ate qe ka qene eshte dhe nuk mund te jete duke u bere .Ne fakt ju nuk mund te shprehni dicka qe nuk eshte e pranishme brenda nesh dhe ne qofte se flasim per bukurine aq e natyrshme eshte ne syte e femijeve per ate rruge te rinjohjes se energjise harruar , refuzuar , i panjohur dhe dikush qe mund te lehtesoje kete rruge me pranine e dy njerezve te thjeshte te afte per te pershpjetuar magjine qe manifeston vetveten ne dashuri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
sekret
Email:
sekretmbetet@emile.com
Komenti:
cfar jam keto comente pa kuptim ??
ju lutem te respektoni autoritetin e ketij autori..
nuk me vjen fare mire qu i shkruani keshtu mendimet e juaja ne lidhje me kete gje...
Emri:
sekret
Email:
sekretmbetet@emile.com
Komenti:
ju lutem a mund ta di se cfar do te thone ato figura atje larte, cfar kuptimi kan qe ju i vendosni pikerisht atje ??
Emri:
ADELA
Email:
ADELA-GJANA@HOTMAIL.COM
Komenti:
PA KUPTIM FJALET
Emri:
Iris
Email:
iriskapo95@hotmail.com
Komenti:
alda tani sapo e pashe komentin sepse kam qene duke mesuar dhe nuk kam hyre fare ne internet , e kalove esene apo te duhet akoma
Emri:
alda
Email:
elezi.meti@hotmail.com
Komenti:
Iris me duhet nje ese me teme "Ndikimi i internetit ne drtyrat e shtepise" Nese te gjendet tlt ma posto pak .
Emri:
lata
Email:
lata.tedo@yahoo.com
Komenti:
puna eshte se tema qe kam per detyre eshte ''bukuria me kalon perpara syve'' dhe kjo nuk ka lidhje fare
nuk di fare si ta bej
Emri:
deisa
Email:
deisa_shehaj@hotmail.com
Komenti:
wwoww sh flm ,, po kam frik se mos ma dallon zysha qe e kam marr nga ju :(( mmmmmmm gjithsesi ishalla se kupton!!! sh flmmm ♥