Data e postimit: 2018-12-14 08:47:24
Shikime: 6953
Likes:
1
Dislikes:
2
Titulli:
DIMRI
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe nje njeri prej bore.per mua stina e dimrit eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te veqanta.sepse ne stinen e dimrit kemi edhe festen e vitit te ri ku e pres me shume gezim te madhe.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ADRIANIT LECAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/DIMRI/6633
Vepra te ngjashme
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
Një vend aq i afë...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rrite...
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kish...
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Enderrimi
Lloji: Ese pershkruese
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi p...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
Emri:
STEFAN CVAJG
Email:
sonilasulo@yahoo.com
Komenti:
Kot fare
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti