Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos u merzit, ka plot te tjere ne jete.Ne jete nuk mohohet dicka qe ke bere sepse e verteta triumfon.Keshtu di ta pershkruaj jeten.Shpresoj tju pelqeje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese pershkruese
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare m...
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë!
Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Bushi im
Lloji: Ese pershkruese
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te t...
Natyra e mrekusllue...
Lloji: Ese pershkruese
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjy...
njeriu prej argjile...
Lloji: Ese pershkruese
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti arg...
instrument muzikor ...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush n...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
Komentet e fundit!
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Medinati qe mendon se shkrimet e mia nuk jane per moshen time......ti je me e vogel se une...mendon se ky eshte shkrim per ty?..nejse jam dakort me liljanen eshte nje fjalim i bkr