Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-09 16:49:23
Shikime: 6375
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Nga nje koder

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pamja nga kodra
Autori: Tris
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: 7B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha dhe zona kodrinore te cilat perfundojne me kalane madheshtore te Prezes.Po te veshtrojme me kujdes,do te dallojme nga larg dhe Malin e Dajtit qe qendron si nje kurore e bukur qe i shton me teper hijeshi Tiranes.Nga keto kodra dhe fusha nuk shtohet vetem bukuria por edhe ekonomia e komunitetit,pasi ato jane te veshura me ullishta,peme dhe fruta te ndryshme.Po te vazhdojme ne te majte te ketyre kodrave do te na shfaqet pamja e mrekullueshme e zones bregdetare qe fillon me Kepin e Rodonit,Gjirin e Lalzit,Portoromanon,Gjirin e Durresit,Bishtin e Palles dhe vazhdon deri tek Plazhi i Gjeneralit ku ndodhet dhe Kalaja e Turres qe eshte si pike kufitare ndermjet Durresit dhe Kavajes.Por me sy te lire,kur koha eshte e bukur,dallojme Malin e Tomorrit dhe Ishullin e Sazanit qe jane pasuri e madhe per vendin tone,si turistike ashtu edhe ekonomike.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tris - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nga+nje+koder/3409


Vepra te ngjashme
LART NE HORIZONTIN ...
Lloji: Ese pershkruese
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ...
viti i ri 2016
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo d...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Bushi im
Lloji: Ese pershkruese
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te t...
per babain
Lloji: Ese pershkruese
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shk...
Politika sot,interi...
Lloji: Ese pershkruese
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...


Komentet e fundit!

Emri: jyj
Email: cococity1@gmail.com
Komenti: kopjac
  Pergjigju

Emri: Beatriks
Email: shantal-koloneci@hotmail.com
Komenti: / shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.