pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dhe lëvizja e hareshme e pranverës.
Edhe era zgjohet nga gjumi. Toka lëviz dhe lirshëm merr frymë të re. Lulëzon çdo pemë dhe drunjtë ringjallen përsëri. Toka e heq nga kraharori i saj një barrë të rëndë dhe qielli, tokës ia prezanton një diell me plot rreze dhe ndriçim. Dhe vjen pranvera. Nëse vështron me kujdes do ta vëresh se lëvizja dhe rilindja e natyrës është një plan madhështor dhe tepër artistik. Sikur bota e krijimit është një libër e hapur që flet në çdo gjuhë të botës dhe përcjellë këtë mesazh: "Bari i gjelbër i botës është zbukurim i botës".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ola - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2421&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
Dimri filloi
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh?...
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora.
Fillov...
Ndjesite e te qenur...
Lloji: Ese pershkruese
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment...
28-29 nentori
Lloji: Ese pershkruese
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne f...
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
Korca ,dje dhe sot
Lloji: Ese pershkruese
Ese:Korça ,dje & sot
Jemi ne Korçen qe te mrekullon ne pranvere me gjelberimin dritherues dhe ...
Essay
Lloji: Ese pershkruese
The happiest day of my life !...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....