Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7747
Data e postimit: 2021-10-20 16:52:57
Shikime: 4286
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Shpresoj se e ardhmja ime do te jete e lumtur

Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja ime
Autori: Elvisa
Shkolla: Sami frasheri
Klasa: 11B
Qyteti: Durres
E-mail: Skyfly@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje shkon ashtu sic duam ne, perseri ne nuk duhet te dorezohemi por duhet te punojme akoma me shume, pasi jeta nuk eshte ashtu si ne duam, por jemi ne ata qe e ndertojme apo e shkaterrojme ate. Jeta eshte formuar e tille qe kush ben mire gjen mire dhe kush punon e merr ate qe do qe kerkon. Me pune,perkushtim dhe djerse cdokush mund ta ndertoje te ardhmen e tij sa me te bukur. Por jo te gjithe ndertojne te ardhmen me forcat e tyre, ka edhe njerez te papergjegjshem qe mashtrojne ne menyrat nga me te ndryshmet per te marre ate qe duan. Por kjo sdo te thote qe ata kane arritur te kene nje te ardhme te bukur duke bere keto veprime te keqija pasi lumturia do te zgjase deri ne momentin qe e drejta do te dale ne drite. Nese do nje te ardhme te lumtur dhe te sigurt puno fort per tu bere dikushi ne jete. Sigurisht qe vetem keto nuk mjaftojne ne duhet te jemi te drejte, te pergjegjshem per veprimet tona,te mos merremi me gjera qe nuk na perkasin neve. Sepse duke qene i drejte me veten e te tjert dhe duke punuar fort e me djersen tende gjithcka ne jete mund te arrihet. Arsyeja perse ne jetojme ,punojme dhe enderrojme eshte per nje te ardhme te lumtur!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elvisa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shpresoj+se+e+ardhmja+ime+do+te+jete+e+lumtur/7747


Vepra te ngjashme
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Shprese
Lloji: Ese filozofike
Shprese A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne ket...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
shoqja ime e ngusht...
Lloji: Ese argumentuese
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te ve...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.