Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-11-03 23:19:40
Shikime: 6440
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Braktisja e femijeve

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Per femijet e braktisur
Autori: Sh P
Shkolla: "Naim Frasheri"
Klasa: 7\2
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa nje strehe te sigurte dhe pa te drejtat e tyre te parrespektuara.Cdo femije ne jete meson te lindte jetoj dhegjate gjithe jetes se tij ai ka nevije te mesoj se cila eshte familja e tij apo saj.Ta gezoj te drejten e bashkejeteses me familjen e tij dhe te jetoj i perkrahur nga te gjitha aspektet problema apo edhe pengesat me te medha qe ka!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sh P - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3004&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
miqte
Lloji: Ese shpjeguese
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinë...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
Futbolli
Lloji: Ese shpjeguese
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dh...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Thenie:Gjate shekuj...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerues...
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
Ora e matematikes
Lloji: Ese shpjeguese
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha m...
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim ...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...


Komentet e fundit!

Emri: venera
Email: venerra@live.com
Komenti: shum bukur e ke bere dhe nje teme shum e qelluar
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.