Data e postimit: 2017-05-21 13:03:49
Shikime: 9323
|
|
Likes:
5
Dislikes:
2
Titulli:
Vesi,nje semundje e pasherueshme
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe teper cinike.Ne shoqerine e sotme njerez te tille jane shtuar mjaft.Vesi i ketyre njerezve e ka njollosur shoqerine .Tashme shumica e njerzve perpiqen sa me shume te perfitojne nga te tjeret duke bere vepra nga me te ndryshmet vetem qe tja arrijne qellimit.Shoqeria njerezore po shkon drejt nje rruge thuajse pa kthim.Servilizmi,mashtirimi dhe hipokrizia e njerzve po arrijne majat e tyre me te larta.E vetmja menyre qe kjo shoqeri te pastrohet nga llumi i vesit eshte qe ajo te pesoje katarsisin(pastrimin shpirteror).Vetem ne kete menyre do te kemi nje shoqeri te paster dhe plot vlera.Pikerisht ate shoqeri qe ne kemi dashur gjithmone.Shpresoj qe shoqeria njerezore te ndergjegjesohet e te behet nje shoqeri e paster.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
A.G@ñgstã ßøy - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Vesi%2Cnje+semundje+e+pasherueshme/5849
Vepra te ngjashme
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te t...
|
shoku ju kerkon nje...
Lloji: Ese shpjeguese
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E ve...
|
te drejat tona
Lloji: Ese shpjeguese
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic ...
|
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
|
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
|
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
|
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
|
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
|
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
|
Kosova eshte e buku...
Lloji: Ese shpjeguese
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te me...
|
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
|
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|