Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5795
Data e postimit: 2017-04-15 10:16:34
Shikime: 4889
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 1

Titulli: Dhuna ne Shoqeri (Bullizmi)

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Autori: D.P
Shkolla: E.Koci
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: Andi andi10@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashtimit nga shoqeria, ndjenjen e te qënit ndryshe nga shoket si nje "deshtak"apo "qullac".Por jo ne fakt edhe "Ti" je si "Ata" je nje femije me endrra e shprese.
"Dhuna"emocionale qe na ushtron shoqeria eshte me e keqe se dhuna fizike , dhimbja iken por fjalet jo. "Fjala shpon me shume se plumbi"
Fjalet e keqija qe thone te tjeret na vijne si shigjeta e na ngulen ne zemer, ato shigjeta te helmuara na helmojne zemren dhe mendjen duke na bere te dobet fizikisht edhe emocionalisht."Bullizmi" ndikon keq menderisht tek ne, te behesh pjese e semundjes se bullizmit eshte më keq se sa te kesh nje semundje kalimtare ose jo.Ke frike te thuash nje sekret sepse menjehere do te perballesh menjehere me komentet ofenduese te shoqerise tone.Ka miq me dy fytyra me ty flasin mire por pas shpines te ngulin thiken.Nuk e di se si ndihen mire ata njerez kur shikojne dikë te merzitur .Keqardhja dhe ndihma pet te tjeret ka filluar te shuhet si qiriri.Nuk e kuptojme dot kur bejme shaka me tjetrin duke e "tallur" ne mendojme se thjesht po bejme shaka por per ate nuk eshte ashtu, ai ndihet keq pavaresisht se buza e tij/saj mund te buzeqeshe , nje "buzeqeshje fallco". Nuk duhet t'i perulesh askujt sepse edhe ti je si "ata"je i barabarte dhe nuk ka rendesi asgje tjeter.Pasuria e zemres vlen me shume se pasuria e xhepit.Fjalet e mendjes kur dalin pa dashje nuk kthehen dot më.Kontrollo mendjen veri fre gjuhes padraj nxirri fjalet nga zemra.Ndalo sa s'eshte vone se nje dite mund te behesh edhe ti👆👇pjese e Bullizmit .Kuptoje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     D.P - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dhuna+ne+Shoqeri+%28Bullizmi%29/5795


Vepra te ngjashme
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman hist...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...


Komentet e fundit!

Emri: xxxx
Email: xxxxxxxxx@gmail.com
Komenti: Sh.bukur.Bravo.Super!!!
  Pergjigju

Emri: Egzon Hajdari
Email: hajdaruegzob1@gmail.com
Komenti: Shume bukur me pelqeu. Bravo!!!!
  Pergjigju

Emri: xxxx
Email: xxxx@mail.com
Komenti: Shume bukur e ke pershkruar . fiks fare edhe une isha pre e bullizmit . shume mire per zotin
  Pergjigju
Emri: d.p
Email: andiandi10@gmail.com
Komenti: Mos u shqeteso fare se keshtu e kane keta njerez qe duan ti shohin njerezit sa me poshte.Por harrojne se nje dite ndoshta edhe ata do behen pjese e bulizmit..Jeta ka te papritura ti vetem shijoje .


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.