Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-09 16:49:23
Shikime: 6425
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Nga nje koder

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pamja nga kodra
Autori: Tris
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: 7B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha dhe zona kodrinore te cilat perfundojne me kalane madheshtore te Prezes.Po te veshtrojme me kujdes,do te dallojme nga larg dhe Malin e Dajtit qe qendron si nje kurore e bukur qe i shton me teper hijeshi Tiranes.Nga keto kodra dhe fusha nuk shtohet vetem bukuria por edhe ekonomia e komunitetit,pasi ato jane te veshura me ullishta,peme dhe fruta te ndryshme.Po te vazhdojme ne te majte te ketyre kodrave do te na shfaqet pamja e mrekullueshme e zones bregdetare qe fillon me Kepin e Rodonit,Gjirin e Lalzit,Portoromanon,Gjirin e Durresit,Bishtin e Palles dhe vazhdon deri tek Plazhi i Gjeneralit ku ndodhet dhe Kalaja e Turres qe eshte si pike kufitare ndermjet Durresit dhe Kavajes.Por me sy te lire,kur koha eshte e bukur,dallojme Malin e Tomorrit dhe Ishullin e Sazanit qe jane pasuri e madhe per vendin tone,si turistike ashtu edhe ekonomike.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tris - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3409&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur ...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Te simpatizosh nje njeri, do te thote ta kuptosh ate dhe te kesh pika kuptimi te perbashketa,idera t...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes n...
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shk...
dashuria e vertet...
Lloji: Ese pershkruese
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe ...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...


Komentet e fundit!

Emri: jyj
Email: cococity1@gmail.com
Komenti: kopjac
  Pergjigju

Emri: Beatriks
Email: shantal-koloneci@hotmail.com
Komenti: / shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.