Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjithe njerezimin.Nga frika dhe nga kujdesi qe kishim se mos infektoheshim nga ky virus vdekjeprures "qe ende eshte ne qarkullim",nuk mund te them qe keto pushime ishin"te bukura".
Megjithate edhe pse ne keto pushime nuk kishim mundesine te vizitonim vende turistike apo te afermit,si gjithmone apo edhe pak me shume une kam lexuar libra edhe kam bere piktura te ndryshme.!Por pervecse kam lexuar libra te ndryshem une kam lexuar edhe kuriozitete,kam lexuar rreth shkencave,e te tjera si keto...
Gjithsesi edhe pse disi "te veshtira",une mendoj se keto pushime kane ndikuar edhe per 'mire' tek ne.Kemi kaluar me shume kohe me familjen,kemi mesuar gjera te reja rreth gjerash te ndryshme etj etj.
Pra me frike dhe kujdes i kaluam keto pushime,dhe sot te shendetshem,te lumtur dhe sigurisht duke zbatuar masat ,kthehemi ne diten tone te pare te shkolles.!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!