Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-13 12:53:04
Shikime: 5730
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Fjale Nga Brenda

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
Autori: Ardijona
Shkolla: Shaban Shala
Klasa: 7/4
Qyteti: Podujeve
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi.
Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e qfare kupton.
Me sillen verdalle ne mendje keto fjale dhe vijne e me pershperisin shume fjale te cuditshme.
S'di nga me vijne ne mendje, s'di pse shetisin ne koken time,s'jam aq e ditur por do te behem.
Por fundja askush nuk eshte perfekt.
Te gjithe kane pasoja,dikush don te jete, shkrimtare si une ose kan ndonje profesion tjeter.
Ka shum gjera qe ta vrasin mendjen .
Ka shum obligime qe duhet mar mi siper.
Ka shum deshira qe te len pasojna.
Ka shum mesime per tu mesuar.
Ka shum dit per ti vazhduar.
Tani me duket se edi ,me duket se esht ajo gjeja qe quhet kuptim qe me beri te shkruaj ete nxjerr fjale pa editur se qfar po shkruaj.
Shkruaj vargje n'te cilat kam shprehur ndjenjat,kam pershkruar gjerat me te veqanta.Ehh fjalet qe me vijn ne mendje jan fjal nga zemra me pak thurje "Fjal nga brenda".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ardijona - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3443&lloji=Ese+shpjeguese


Vepra te ngjashme
grua e gurezuar mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv trego...
"E ardhmja"
Lloji: Ese shpjeguese
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe m...
Mami une te dua.
Lloji: Ese shpjeguese
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Nene tereza
Lloji: Ese shpjeguese
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur b...
pse
Lloji: Ese shpjeguese
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
Kultura
Lloji: Ese shpjeguese
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e ...
juda makabe
Lloji: Ese shpjeguese
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u...
Ju flet TOKA
Lloji: Ese shpjeguese
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Di...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...


Komentet e fundit!

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.