Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-18 19:28:04
Shikime: 5956
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: 70-vjetori i pavarsise

Lloji: Ese pershkruese
Tema: shqiperia
Autori: silvana patarria
Shkolla: skenderbeu
Klasa: XI
Qyteti: krume
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne
skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse te gjithe popujt e huaj I suleshin shqiperise?Kesaj pyetje eshte e lehte ti kthesh pergjigje.Shqiperia ishte dhe vazhdon te jete nje vend perfekt.Nje vend qe ploteson te gjitha kriteret per te qene nje shtet I mireformuar .Nje vend qe pushtuesit e huaj tentuan te na e merrnin per shkak te pozitave gjeografike te favorshme per zhvillim por qe ne shqiptaret nuk ua lejuam sepse eshte vendi yne.Toka qe na mesoi ta duam dhe ta mbrojme me jete vendin tone ashtu siq kane bere te paret tane.70 vite me pare atdheu yne ishte pushtuar nga nazi-fashistet dhe bashkepunetoret e tyre vendas.Qindra vite shqiperia ndenji e pushtuar dhe e zaptuar nga pushtuesi nazi-fashist.Pesuam shume poshtersi,pushkatime e internime.Dite te veshtira ishin per popullin shqiptar,dite qe zbardhnin te zymta,dite qe me shprese jetoheshin ,dite terrori qe mezi pritej te perfundonin.A nuk ishte e mjaftueshme per ne ndarja e shqiperise etnike me 1913?E copetuan shqiperine pa pike meshire dhe perseri kerkojne ta marrin.Por data 29 nentor 1944 e mbylli kapitullin me te veshtire per atdheun tone.I dha fund pushtimit nazi-fashist.Ne ate mengjes Shqieria deklarohet nje here e pergjithmone e lire dhe sovrane.70 vjetori I clirimit eshte gezim I madh per te gjith shqiptaret sepse kujton diten kur shqiperia clirohet dhe diten kur ne vendin tone fillon te mbizoteroje paqja.Prandaj kjo dite eshte e madhe per kedo qe eshte shqiptar ane e mbane botes.Pa dyshim qe shpallja e pavaresise dhe clirimi I atdheut jane ngjarjet me te medha te historise sone dhe keto data meritojne nje respekt te veqante dhe nderim nga gjithe shoqeria jone.Te nderojme sakrificen sublime,gjakun e deshmoreve,dhe heroizmin e luftes.Te krenohemi me veten qe kemi gjak Shqiptari.Gjak I nje populli qe nuk shuhet kurre .Te krenohemi me vendin tone,Shqiperine ,vendin per te cilin ja vlen te japesh jeten me plot deshire sepse eshte nena qe na rriti e na mesoi te jemi Shqiptar autokton.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     silvana patarria - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3472&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Vendlindja ime
Lloji: Ese pershkruese
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te fre...
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
Engjelli im
Lloji: Ese pershkruese
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimri...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Një udhëtim i kë...
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është ud...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Ese:8 marsi.
Lloji: Ese pershkruese
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë fest...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...


Komentet e fundit!

Emri: Arbion
Email: arbion.canga@gmail.com
Komenti: Eshte 70 vjetori i clirimit dhe jo i pavarsise
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.