Data e postimit: 2012-07-10 05:03:21
Shikime: 17172
|
|
Likes:
16
Dislikes:
10
Titulli:
Shkruani nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
|
Lloji:
Pershkrim
Tema:
Kujtime
Autori:
Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja.
Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne kerkim te aventurave. Nuk kisha shoqe por vetem shoke e megjithate ate dite po shoqeroja tre vajza. Njera prej tyre kishte harruar trikon ne mencen e shkolles. Godina ne te cilen studionim ndodhej larg prej andej. Asnjera prej nesh nuk kishte cader, por edhe sikur te ishte e kunderta do te kishim vepruar njesoj.
Luajtem, vrapuam, kenduam ne mes te atij shiu te dendur. E dinim se pas gjithe asaj vinin ditet e ftohta ne shtepi, shtrire ne shtrat me temperature te larte, por ne ishim femije, kerkonim vetem aventura.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=362&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
|
Ariana Grande
Lloji: Pershkrim
Ariana Grande
Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993....
|
shkolla ime ne stin...
Lloji: Pershkrim
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura ...
|
Një ditë e zakons...
Lloji: Pershkrim
Dita ime fillon kështu:
Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas...
|
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
|
motra ime e madhe
Lloji: Pershkrim
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja ...
|
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra
KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI
Jeta eshte e ves...
|
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
|
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
|
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. ...
|
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS
Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
|
Lumi
Lloji: Pershkrim
Lum o lume
rrjedhën se ndal,
Vazhdon rrugën
val më val.
Rrjedh e qilter
kaltërsi,
Isht...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|