Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-01-28 13:20:29
Shikime: 6500
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Libri shoku qe asnjeher sme la vetem

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Libri keshillues i njeriut
Autori: Armonda
Shkolla: "Emin Duraku " Dragobil
Klasa: 8 1
Qyteti: Malishev
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un.
Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima.
Mundohesha te zgjohesha por nuk mundja,nuk kisha arsye per tu zgjuar.
Syt shetisnin brenda asaj dhome, sepse un per te isha e padukshme
Ne at moment seq mu ndalen syt ne kahun e nje qosheje te dhomes ku aty mbaja kujtimet e jetes qendronte i strukur shoku im i perjetshem -"Libri"- qe mu duk sikur qante ta mbaja ne duar dhe te mi tregonte sekretet qe i mbante .
Edhe pse ndihesha e merzitur nga vetmia ndjenjat mu ringjallen ,libri ma ktheu qetsin,me ndihmoi pa me gjykuar,pa me friksuar per te nesermen qe me sjell fati .
me keshilloi si nje engjull qe egziston vetem ne qiell , me zgjodhi kahun e rruges ku do te isha me e sigurt nga armiqet .
Libri te ndihmon qe aty ta gjesh personalitetin tend,koha jote esht libri yt .
Ne liber po e nxjerr kuptimin qe ma solli jeta ,sa e eger do te ishte bota po te mos egzistonte libri .
Kur lexoj librin imagjinata ime tejkalon qdo kufi .
Keshtu un duke kerkuar shokun qe ma dhuroi jeta e gjej veten ne liber .
-"Libri Shoku Qe Asnjeher Sme La Vetem"-



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armonda - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3673&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
succès (suksesi)
Lloji: Ese argumentuese
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Cha...
Spitalet ne Shqiper...
Lloji: Ese argumentuese
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
Demokracia dhe popu...
Lloji: Ese argumentuese
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje him...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...


Komentet e fundit!

Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Vertet shume e bukur eshte po bukurine ja heqin gabimet e shumta
  Pergjigju

Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Vertet mungon shum ë dhe ç shume
  Pergjigju

Emri: iljas
Email: ilipema@hotmail.com
Komenti: Ka te drejte
  Pergjigju

Emri: Angela
Email: angelakacerri.ak@gmail.com
Komenti: E vetmja ese domethënëse që kam lexuar deri më tani në këtë website,por doja t'ju bëja një vërejtje.Mendoj se pjesa e dytë e fjalisë së parë duhet të ishte:"...shpirti i trazuar ndjente ankthin e natës SË KALUAR...",përderisa e ke nisur me fjalën "mëngjes",por ju lumtë!Në këtë ese lexova ndjenja të vërteta.
  Pergjigju

Emri: Angela
Email: angelakacerri.ak@gmail.com
Komenti: Dhe shumë kujdes gabimet ortografike.....
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.