Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-02-22 12:49:19
Shikime: 16714
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Jeta esht i vetmi liber qe s'mund t'ia kthesh fletet prapa

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Autori: Armonda
Shkolla: "Emin Duraku"Dragobil
Klasa: 8
Qyteti: Malishev
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtuara ,shpesh te kapura ne gracken e pafund te luftes per mbijetes.
Fillimet e udhetimit jan me te lumturat ,sepse qdo qenie njerzore nuk ndodhet i vetem perball jetes ,por i rrethuar nga dashuria e prinderve,miqeve,shokeve te femijris .Jeta ne periudhen e femijris edht me e leht duke mos vrar mendjen shum per te tashmen dhe te ardhmen.Mirpo me kalimin e viteve kur rritesh fillon ta kuptosh boten sigurisht qe familja,shkolla dhe shoqeria kan nje rol te padiskutueshem ne krijimin e personalitetit tim dhe te hap horizontet se cila esht e ardhmja ime,c'far duhet te bej,ku te jetoj,natyrisht qe duhet marr pergjiegjien ne ditet apo vitet qe kalojn .
Pra duke jetuar jeten degjon nga te rriturit dhr te menqurit shum gjera te shkruara dhe te pa shkruara ,meson se jeta esht e shkurter apo e gjat .Jeta te sjell shum sfida,por duhet te kesh shpres dhe kurajo qe ti perballosh ato.
Tek i degjon dhe i perjeton sfidat e jetes ,ajo e pergadit dhe te jep qartesi mendimi qe ta dallosh te miren nga e keqja,te bardhen nga e zeza.Duhet te kesh besim ne vetvetepor edhe duhet kujdesur per njerzit qe i ke perreth.Nuk esht gjithmon leht ta shpjegosh historin e shkuar dhe ate qe do te vij,pasi qe shoqeria nuk ecen dot ne nje hap dhe e bashkuar,ateher e kupton se perse njerzit nuk kan ecur rruges se njejt ,dia jan te pasur e disa te varfer ,pse njeriu behet i lig,ziliqar,armik,por edhe i mir,talent,besnik etj .
Nga kjo mund te arrijm ne perfundim se pavarsisht se cilen form apo stil tq jetes e kemi jetuar ,nuk na jepet mundesia ta kthejm kohen pas ,per ta dhen mundesin e dyt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armonda - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3792&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
jeta pa teknologji
Lloji: Ese argumentuese
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e vesht...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen ...
Kosova
Lloji: Ese argumentuese
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOS...
Ishin Dy Femije qe ...
Lloji: Ese argumentuese
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agim...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...


Komentet e fundit!

Emri: loresa syla
Email: lesa-vesa@hotmail.com
Komenti: komenti im esht qe ky program per te gjetur ese poezi tekste e shum gjera te tjar eshte shum i pershtatshem dhe i kendshem per ne faleminderit yoour literary
  Pergjigju

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: I ke pak mendimet e ngaterruara po mir
  Pergjigju

Emri: arsi
Email: arselaarselina@outlook.com
Komenti: keni shum te drejt e gjora ti sdi te shkruash
  Pergjigju

Emri: albiona
Email: albionaona@yahoo.com
Komenti: bukur shume e ke bere po nuk e ke shkruajtur mire o goc meso te shkruash
  Pergjigju
Emri: Jonoda
Email: jonida-f@outlook.com
Komenti: ju te Shqiperis vetem boni com pldh ,shikone veten niheree

Emri: KRENAR
Email: KAPIONDAUTI@YAHOO.COM
Komenti: SA KEQ ME VINE PER TE GJITHE KETA FEMIJE SHQIPETAR..QE NUK DINE ENDE TE SHKRUAJNE GJUHEN SHQIPE GJUHEN E TYRE MEME!!..KANE MENDIME SHUME TE MIRA ..DINE TE TRAJTOJNE DHE TE SHPJEGOJNE BUKUR TEMA TE VECANTA..PERDORIN NJE FIGURACJON TE PLOT,KU PAS FSHIHEN KUPTIME TE MEDHA ...POR..?!NUK SHKRUAJNE ASHTU SIC DUHET!!..
  Pergjigju
Emri: Armonda
Email: armonda-monda@outlook.com
Komenti: Qdo njeri bon gabime,kjo nuk dmth se nuk di me shkru okk


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.