Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 154
Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Shikime: 8285
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Autori: Ted Reka
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: ted.reka@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga interneti na mundëson shpejtësi, thjeshtësi dhe lehtësi në shkarkim dhe në dëgjim. Mund të shkarkosh një këngë nga interneti dhe ta dëgjosh atë me shpejtë se sa të shkosh dhe të blesh një disk me një këngë brënda, të kthehesh në shtëpi dhe të hapësh CD-ROM sa herë që do të ndërrosh këngë, kur në kompjuter mund ta bësh me dy klikime.

Si fillim avantazhi i shkarkimit të një kënge nga interneti është se mund ta bësh më shpejtë se sa të blesh një CD që ka një ose dy këngë brënda. Arsyeja e dytë është që shkarkimi në internet është falas, ndërsa blerja e CD kushton lekë. Arsyeja e tretë është që të leverdis, pasi mund ta hedhësh në MP3 ose në device e tua të preferuara.

Gjithsesi ka dhe shumë disavantazhe të shkarkimit në internet. Përshëmbull shumë faqe në internet që ty të japin mundësinë e shkarkimit të këngëve, nuk paguajnë artistët e këngëve, gjë që është ilegale(1). Disavantazhi i dytë është që me anë të shkarkimit të muzikës në internet, mund të marrësh viruse që mund të çojnë deri në shkatërrimin e kompjuterit tënd, ndryshe nga CD që shiten nga shitës të sigurtë dhe nuk kanë viruse.

Në përgjithësi shkarkimi i muzikës nga interneti është më praktike dhe e leverdisshme. Gjithashtu ne duhet të shkarkojmë nga faqe legale(2). Pagesa për shkarkimin e muzikës bën që si këngëtari, ashtu edhe dëgjuesi të fitojnë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ted Reka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Shkarkimi+i+k%C3%ABng%C3%ABve+n%C3%AB+internet+apo+blerja+e+tyre%3F/154


Vepra te ngjashme
Libri apo interneti
Lloji: Ese krahasuese
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te va...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Perdorimi i interne...
Lloji: Ese argumentuese
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avan...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Mos thuaj nuk ja d...
Lloji: Te tjera
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqi...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Interneti
Lloji: Analize letrare
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat ...
Ne dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cila...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
Viruset kompjuterik...
Lloji: Analize letrare
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar at...


Komentet e fundit!

Emri: roberto
Email: robert.qamilja@outlook.com
Komenti: Po
  Pergjigju

Emri: E
Email: El @gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: zamira
Email: zamiradoko@homail.com
Komenti: me pelqen
  Pergjigju

Emri: DJONIS
Email: dionisrranxi@yahoo.com
Komenti: SHUM MIR
  Pergjigju

Emri: DIONIS
Email: dionisrranxi@yahoo.com
Komenti: TE GJEJ KENGE < img src="/images/smilies/emo4.png" border="0" title=":(" />
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOO per dite, per ore, per minute shkarkim nga neti :PP
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.