Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6410
Data e postimit: 2018-05-11 06:35:45
Shikime: 34698
Raporto

Likes: 32 Dislikes: 8

Titulli: Ema Bovari ese argumentuese

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Autori: Gustav Flober
Shkolla: aleks buda
Klasa: 11-3
Qyteti: tirane
E-mail: smileymajli2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje femer duhet te karakterizohet e tille ? Pse nje femer nuk mundet te enderrroje? Gjithcka ndodh per shkak se Ema Bovari nje qenie aq e pafajshme nuk dinte te bente ndarjen e asaj jete qe shihte permes romaneve te panumert qe lexonte ne shtepine ku jetonte(tek murgeshat)dhe asaj cfare egzistonte me te vertete pas kangjellave , nje vajze qe mendonte se ndoshta do te gjente princin e endrrave te saj por fatkeqsisht kete gje nuk arriti ta shohe tek bashkeshorti i saj dhe nuk ishte ai njeriu per te cilin kishte imagjinuar. Ai shprehte krejt te kunderten e asaj cka donte Ema .
E konsideroj fajtore ,sepse ajo mendoi vetem per veten e saj dhe jo per familjeen. Ajo ishte egoiste dhe naive dy vese qe me njera-tjetren te nderthurura shkaterrojne karakterin e saj. Ema Bovari ishte nje grua qe kishte shume gjera ne jete, familje, para, por ajo kerkonte me shume, kerkonte nje reng te larte shoqeror, ajo iluziononte, kerkonte nje jete si ne romane.Eshte normale te gjykohet negativisht, per aktin e vetevrasjes, per jeten jo dinjitoze qe nisi te bente.
E gjykoj negativisht sepse kerkoi me shume se cduhet, edhe cdo gje e tepert te ben dem.
E konsideroj te pafajshme, sepse ajo thjesht donte me te miren per veten e saj. Ajo ishte nje enderrimtare e cila besonte se vertet lumturia perfekte egsiston ,ndaj per kte nuk mund ti vem faj. Duke e trajtuar pozitivisht, une do te thoja se Ema enderronte nje jete me te mire. Edhe enderrat nuk te bejne dem, cdokush ka enderra e qellime per jeten e tij. Ajo provoi ti perkase nje shtrese te larte shoqerore , mbeti e zhgenjuer, beri nje familje , mbeti e zhgenjyer, mendoi se gjeti dashurine , mbeti e zhgenjyer, atehere vendosi te vetevritej. Sipas meje Ema nuk vdiq nga dashuria, por nga zhgenjimi dhe hipokrizia e njereze dhe realitetit.







Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gustav Flober - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ema+Bovari+ese+argumentuese/6410


Vepra te ngjashme
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Ema Bovarine e shoh...
Lloji: Ese informuese
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte ...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Tregime erotike
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotro...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
I paharruar kujtimi...
Lloji: Tekst vleresues
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh g...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...


Komentet e fundit!

Emri: aqif
Email: aqiftorromani13@gmail.com
Komenti: ajo ishte e pamoralshme
  Pergjigju

Emri: elsa
Email: elsaleci@gmail.com
Komenti: tekst koti fare?
  Pergjigju
Emri: xhadi
Email: xhadiaxha@gmail.com
Komenti: a je vlersuse me shkolle???

Emri: hrkmmdhttttt
Email: pulsarapexuk@gmail.com
Komenti: Kopjo fund e krye.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.