Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2012-07-10 06:39:34
Shikime: 7498
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Shkruajme dhe plotesojme grafike

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte ndertesa edhe me copa letrash dhe une e ndiqja me deshire. Sota ai po kryen shkollen per arkitekture e une jam e vendosur te ndjek rrugen e tij. Ky mendim me ndjek kudo ku shkoj e ku eci. Edhe ne rruge shoh ndertesa e mundohem te fantazoj diten kur une do te kem nje timen. Ne kohen e lire ushtrohem me problemet baze te kesaj fushe sepse dua te kem sa me shume njohuri, por arkitektura nuk eshte pasioni im i vetem. Krahas saj, nje vend tjeter te zemres sime e ze stilimi. Kjo fushe ka te beje vetem me mua. Me pelqen shume te vizatoj lule te ndryshme, kryesisht trendafila dhe te modeloj fustane, por ajo c’ka me terheq me shume eshte kombinimi i ngjyrave. Mund te duken dy fusha pa shume lidhje me njera-tjetren, por ajo cka dua me shume eshe se te dyja krijohen me imagjinate e c’eshte me e rendesishmje, me dore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=383&lloji=Pershkrim


Vepra te ngjashme
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Gjyshi im
Lloji: Pershkrim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dh...
Ak
Lloji: Pershkrim
Akullore krem Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 12...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje pi...
fyelli
Lloji: Pershkrim
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshm...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
shkolla ime ne stin...
Lloji: Pershkrim
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura ...
Fshati ime
Lloji: Pershkrim
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka ge...
Nena
Lloji: Pershkrim
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm ...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e veg...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Kultura është hap i së drejtës ! ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.