1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gjithnje ta bejne kete gje. E them kete sepse gjithe keto vite jam rritur e ushqyer me keshillat e tyre e mendoj se cilesite e mia sot jane fryt i asaj pune te pandalshme te atyre dy njerezve. Ata me shohin si nje vajze te edukuar sepse vete me kane mesuar te njoh limitet e menyren se si duhet te sillem me njerez te ndryshem. Tek une shohin nje njeri optimist sepse gjithnje e shoh boten ne pjesen e mire te saj edhe pse mund te kete mbetur shume pak shprese. Me kane ushqyer gjithnje tolerencen dhe sigurine te vetja e prandaj sot nuk dua t’ia di se c’thone te tjeret sepse ne mendjen time e kam te ngulitur se c’duhet te bej. Gjithsesi, ashtu si cdo prind, edhe te mite me shohin e do te me shohin perhere si krijesen e tyre te vogel dhe i kuptoj. Ajo qe dua me shume eshte qe ata te ndihen krenare per mua e mendoj se deri tani e kam arritur e nuk do te ndaloj derisa te formoj vajzen e tyre te endrrave sepse ata dy njerez e meritojne.
2. Si me shikojne miqet e mi dhe shoket.
Une kam shume shoke, por jane te paket ata qe kane vleresimin tim te plote. Mendoj se ata me shohin si nje njeri te ngjashem me qenien e tyre te brendshme. Shoket shohin tek une nje njeri te sigurt te vetja e qe eshte veshtire ti nderrosh mendimin, nje njeri te besueshem dhe optimist. Keto mendoj se i tregoj ne castet kur i inkurajoj te bejne nje zgjedhje te duhur e kur gjithcka flitet mes nesh, mbetet aty e nuk leviz. Nje pjese e tyre shohin tek une nje njeri inteligjent e me logjike, kryesishte kur behet fjale per mesimet. Une jam e lumtur qe miqte e mi te afert e kane kuptuar ate qe une dua te krijoj te vetja, nje njeri te vendosur e inteligjent. Per ate qe mendojne te tjeret nuk e marr shume parasysh.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
sarassssyll
Email:
saraveliaj@hatmail.it
Komenti:
super peshkrim por autobiaografi nuk mund te quhet sepse autobiografia flet per veten, te gjitha te dhenat ndersa ky eshte thjesht nje pershkrim i pesonalitetit tend por gjithsesi eshte vertet i bukur
Emri:
enida
Email:
enida_dioni@hotmail.com
Komenti:
une jam lindur ne prishtin vendlindja ime eshte peja dhe une i kam 9 vjen ne shkollen hil mosi ne jabllanic te vogel /