Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky lloj denimi vjen per te gjithe ato persona qe kane kryer nje veprim shume makaber,shume te ulet dhe tani ata persona duhet te perballen perpara ligjit duke i'u nenshtruar denimit me vdekje.Ne bote ka shume njerez te keqinj,te pashpirt dhe bejne veprime shume te uleta jerezore.Jam shume dakord se keta njerez duhet te denohen por denimi me vdekje nuk mendoj se eshte denimi i duhur.Me mire te thuash "DENIM I PERJETSHEM" sesa "DENIM ME VDEKJE".Denimi me vdekje mund te perfshije shume gjera te cilat nuk kam deshire t'i permend por nga kjo kuptohet se duke qene denim me vdekje merret me mend se si duhet te jete.Eshte shume e tmerrshme kur nje person vdes sado i keq dhe i pashpirt te jete ai.Une mendoj se jetn ka te drejte ta marre vetem ai qe na e dhuroi dhe duhet te jete po ai qe duhet te na e marre.Por jo shume persona mendojne keshtu,disa mendojne se Zoti vonon dhe keta njerez"perverse"ende vazhdojne te bejne deme dhe denimi me vdekje duhet se s'ben.Eshte e vertete por Zoti vonon por nuk harron.Te gjithe e kemi shkruar fatin tone,i mire apo i keq ajo nuk dihet por nje gje eshte e sigurt...te gjithe"kusuret lahen ne kete bote".Askush nuk iken pa e marre atte qe meriton,qofte per mire apo per keq.Por le t'i rikthehemi ceshtjes tone dhe te mendojme vetem gjera pozitive.Denimi me vdekje konsiston edhe ne faktin se duke patur ket lloj denimi njerzit nuk do te bejne me denime por prapeseprape mendoj se denimi me vdekje nuk eshte zgjidhja.Te gjithe duhet te sillemi mire dhe duhet t'a zbatojme ligjin sepse vetem keshtu do te jetojme te qete dhe do te jemi te gjithe te barabarte.Gjithcka duhet falur,asgje s'duhet krahasuar me jeten njerezore.P.rsh ne se nje person vret nje person tjeter ai qe e denon po ben nje gabim me te madh qe po e denon me vdekje ate qe vrau.Duhet t;i japim fund konflikteve qe kemi,lufterave apo mosmarrveshjeve sepse vetem keshtu do te jetojme ne paqe dhe te lumtur pergjithmmone njelloj si ne historite e perrallave me nje "FUND TE LUMTUR".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3937&lloji=Ese+argumentuese+bindese
Vepra te ngjashme
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Fjalim
Lloji: Ese argumentuese bindese
Teksti:
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shte...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
ese argujmentuese b...
Lloji: Ese argumentuese bindese
hyrja:
une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe m...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por...
Komentet e fundit!
Emri:
Erind
Email:
Erindlama@gmail.com
Komenti:
Super ese!! Bravo te qofte 🎉👑👑👑
Emri:
Rabie LIka
Email:
likarabi@gmail.com
Komenti:
Bravo shume bukur sa mire do te ishte sikur te gjithe te mendonin keshtu jeta si nje perrlle do dukej por per shome persona eshte film horror ama duket qe nga "like"qe japin.Po nrml kur i ke gati lodhesh per nje like thjesht per te treguar sa i "zgjuar"je...????🤔😜
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
ti bukur e ke bere por une nuk jam dakord. une dua qe vendi yne te jete nder me te rregulltat dhe dua qe te veprohet ne menyre strikte. nje shembull qe une do te doja te veprohej eshte keshtu: fillimisht ti lene te gjithe te lire dhe kush te futet ne burg qofte edhe per nje arsye fare te vogel duhet te denohet me vdekje, pra te varet. tjetri qe hy ne burg ti ndodhe e njejta gje e kshu me rralle. ne kete menyre te gjithe njerezit kane frike te thyejne normat ligjore se i pret vdekja dhe nga kjo ata nuk kryejne krime apo sjellje te tjera devijuese. ne kete menyre i gjithe vendi jeton ne paqe ''dhe te lumtur pergjithmone njesoj si ne historine e perrallve me nje FUND TE LUMTUR''.
Emri:
Niko Vincani
Email:
nikovincani@hotmail.com
Komenti:
Me behet qejfi qe te pelqeu po tani une nuk e bera qe ta shikoje mesuesja,bera thjesht nje ese sepse ashtu me erdhi.Strukturimin mund ta kishe bere edhe vete jo vetem copy-paste.Origjinaliteti ka shume rendesi apo jo ?
Emri:
kelmend
Email:
kelmend.mujo11@gmail.com
Komenti:
bravo niko shum e bukur
Emri:
Niko Vincani
Email:
nikovincani@gmail.com
Komenti:
Faleminderi per komentin! Nuk jam merzitur fare nga ky koment sepse kete ese e kam patur ne shkolle dhe kam marre 10!Por gjithsesi eshte mendimi yt! Falemiderit!
Emri:
elsa gashi
Email:
angela.loka011@gmail.com
Komenti:
bravo kjo ese me pelqeu shum
Emri:
Niko Vincani
Email:
nikovincani@gmail.com
Komenti:
Te falenderoj Elsa!
Emri:
joana jamaica
Email:
joanajamaica@gmail.com
Komenti:
kjo ese me pelqeu shume ! bravo ke nje like te madhe nga une. vazhdote shkruash prap do te presss