Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-11-08 22:18:47
Shikime: 12613
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 4

Titulli: 28 Nentori

Lloji: Ese argumentuese
Tema: 28 Nentori
Autori: Leonita
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: 7/2
Qyteti: Kosova
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bashkuar.28 Nentori eshte njera nder ditet me te ndritshme dhe nder me te rendesishme te Rilindjes sone Kombetare ne te gjithe historine tone.Liria e arritur,eshte vlera jone dhe pasuria me e cmuar e shoqeris sone e cila nuk falet,e as nuk dhurohet,por fitohet me shume perpjekje,gjak dhe vuajtje brezash.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Leonita - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4548&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Kapriço Femijnore
Lloji: Ese argumentuese
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?! E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?! ..Pothuajse asgje .....
disa gjaegjeza
Lloji: Ese argumentuese
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjae...
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me di...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
PERRALLAT JANE PASQ...
Lloji: Ese argumentuese
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTU...
70 vjet clirim
Lloji: Ese argumentuese
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga a...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...

Lloji: Ese argumentuese
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që du...


Komentet e fundit!

Emri: adelalku
Email: laltifalku@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.