Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-11-26 05:24:52
Shikime: 11863
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: ndryshimi nga cikli 9 vjecar ne ate te mesem

Lloji: Analize letrare
Tema: shkolla
Autori: Rebeka Hoxha
Shkolla: partizani
Klasa: x5
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje ndryshim te madh.Shkolla 9 vjecare eshte nj parapergatitje x shkollen e mesme dhe eshte shume me e lehte.Nese ne shkollen 9 vjecare ishim ambjentuar me t gjithe si me mesuesit si me nxenesit ne gjimnaz gjithcka ndryshon.Nxenesit jane me te familjarizuar me mesuesit e 9 vjecares dhe mund te thuhet qe ka me shume tolerance ne note.Provimet me te rendesishme te 9 vjecares jane provimet e lirimit ndersa ne gjimnaz provimet kane nje rendesi te vecante.Jane me te shpeshte dhe shume me te rendesishem.Aty perballemi me gjera te reja e me njerez te rinj.Kerkesa e llogarise te nxenesi eshte gjithmone e me e larte.Nese ne 9 vjecare duhet te mesosh shume gjimnazi kerkon dyfishin e lodhjes dhe mundimit pasi konkurenca ndermjet nxenesve eshte e madhe.Mesimet sa vijne dhe veshtirsohen me shume dhe zakonisht nxenesit e viteve te para duan kohe per ti permisuar notat e tyre.Ata duhet te perpiqen shume per te lene nje pershtypje te mire te mesuesit,te jene te rregullt e te bindur.Ne gjimnaz nxenesi duhet ti ve vetes disa objektiva,duhet te mesoj shume per te ardhmen e tij pasi ai na pergatit per universitetin.Tashme nxenesit maturohen,jane me te pjekur,fillojne ta zgjedhin shoqerine ndryshe nga c'benin ne 9 vjecare.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rebeka Hoxha - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4615&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
Kosova jonë
Lloji: Analize letrare
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kt...
Vellai im
Lloji: Analize letrare
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i c...
Jemi Nje komb
Lloji: Analize letrare
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal ...
Urime skender ditel...
Lloji: Analize letrare
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me ken...
Shkolla
Lloji: Analize letrare
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojm...
Shkolla - Shoqeria ...
Lloji: Analize letrare
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo esht...
''I tille eshte fat...
Lloji: Analize letrare
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithck...
Projekt Anglisht
Lloji: Analize letrare
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a se...
Vizat
Lloji: Analize letrare
Vizat: ...
Deshira
Lloji: Analize letrare
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem p...
pranvera ne qytetin...
Lloji: Analize letrare
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qersho...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare


Komentet e fundit!

Emri: valere marini
Email: valeremarini@live.com
Komenti: ese shume e bukur.Ju lumte
  Pergjigju

Emri: fjorala
Email: alba-alba@hotmail.com
Komenti: shume keq.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.