Data e postimit: 2016-01-06 14:34:43
Shikime: 4820
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Gjaku e Flamuri
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna kane bere ata njerez te poshter. Te fillosh te shkruash do qsh aq shum sa nje pellg do mbushet sepse kur kujton ato nena qe ua vrisnin driten e syve femijen e vet ato nena qe qanin qe vuajten duke i rritur me frike femijet qe te beheshin trima ata femije pa baballare motra e vellezer qe ju mungonin shume ngase dolen te luftonin qe lirine ta fitonin.Tani ndalem nje moment e mendohem jeten me plot drite qe ne poe jetojme fal deshmoreve ta kujtojme por me daten 17 2 2008 u shpall pavarsia e Kosoves ajo jete me kaloi sepse edhe koha kaloi shpejt. DHE NE TANI JEMI TE LIRE E PO E NDJEJME LIRINE QE KOHE ME PARE NUK ESHTE PERMENDUR MADJE...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Blerta Sinanaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4729&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Jeta e kesaj bote s...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që...
|
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja"
Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
|
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
|
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
|
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
|
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
|
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
|
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
|
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
|
ekskursioni
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe...
|
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
|
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|