Data e postimit: 2017-12-01 16:59:54
Shikime: 13304
|
|
Likes:
8
Dislikes:
2
Titulli:
Gjuha jone
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron.
Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gjuhen tuaj se fjalet e para qe belbezuat ishin ne kte gjuhe qe ju flisni sot, mos e ndrroni ose harroni kurre gjuhen tuaj cilido motiv te jete.Gjuah shqipe eshte gjuha e nenes tone, e gjysherve , stergjysherve , gjuha e rrenjeve tona te origjinesGjuha qe te ndez flake ne shpirt , ndez oshetimen brenda ne zemer ,nje furtune gezimesh brenda trupit tone.e mbi te gjitha te zgjon e te thuash gjuha eshte identiteti i kombit tone.Kurre nuk quhemi komb i qyteteruar sado te mesojme gjuhe te huaja , sepse kombi nuk qyteterohet vetem me mesime te gjuheve tjera por me mesimin , mbrojtjen , dashjen e gjuhes te kombit qe vjen.Nqs ju e nenvleresoni gjuhen tuaj nuk jeni te ndricua moralisht . Gjuah eshte e fuqishme edhe e bukur duhet te jete krenaria e folesve te sajdhe nje mjet i shenjt per zhvillimin kulturor dhe intelektual te kombit te vjeter shqiptare. Themeli i diturise dhe dashurise eshte atdheu duke filluar ne baza te tij gjuha.
Kultura e nje persooni pasqyrohet qarte qe nga gjuha . Shkalla e pasurise se gjuhes eshte niveli kultures.Gjuha eshte sendi me i cmueshem i nje populli dhe per popullin shqiptare eshte i vetmi thesar qe ka .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Denisa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gjuha+jone/6066
Vepra te ngjashme
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA
Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
|
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA...
E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
|
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
|
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
|
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
|
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
|
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
|
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
|
100 vjet pavarsi
Lloji: Ese pershkruese
Sot qielli eshte me ndryshe
po kendon cdo dallendyshe.
Nje freski zemren ma freskon
per ty toke ...
|
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI
Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
|
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
|
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shk...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|