Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-02-17 22:45:54
Shikime: 23889
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 5

Titulli: Te gjitha do te shemben nese femijet nuk i duan prinderit e tyre

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femijet
Autori: Silec
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: 11b
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit.
Sot po ndeshemi me problemin qe femijet jane gjithmone e me egoiste dhe duan qe e gjithe bota te sillet rreth tyre. Kjo gje eshte e gabuar madje edhe e demshme sepse shoqeria krijohet nga te gjithe ne dhe duhet qe te kete njerez me vlera. Vlerat krijohen nga prinderit te cilet jane te paret qe kemi afer ne jeten tone. Nena dhe babai na marrin prane tyre qe ne momentin kur lindim dhe nuk duan te na leshojne me . Pse duhet qe ne ti neperkembim te mos i respektojme kur ato na mbrojne e na dhurojne dashuri ?
Une mendoj se fakti qe te mos duam prinderit i shkaterron te gjitha. Si do te krijojme te nesermen nje familje si do te mendojme per femijet kur po shohim se cfare po ndodh?
Bota i ka themelet e saj tek familja dhe qendrueshmeria e saj dhe si mund te mos shembet kur po shkaterrohet familja po shkaterrohet ndjenja me e paster qe ekziston per prinderit.
Kjo qe po ndodh eshte shume e rende pasi nuk duhet kurre qe te shkaterrojme ato vlera te cilat kane mbajtur per vite me rradhe shoqerine fort njerezimin te lumtur dhe boten te zhvilluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Silec - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4883&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kaloj...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndrysh...
Jeta pa teknologjis...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga...
A realizohet nje en...
Lloji: Ese argumentuese
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerez...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
jetimet
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. P...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm...


Komentet e fundit!

Emri: AQIFE
Email: anonim.123@gmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuume e bukurb
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.