Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-02-25 19:34:14
Shikime: 5349
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Vetmia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia nga shoqeria
Autori: F.j
Shkolla: Anonim
Klasa: 12B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre.
Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur.
Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vetem, ne asnje moment tjeter nuk duhet te ndihet i tille: te jesh i rrethuar nga te tjeret eshte lumturia me e madhe qe mund te perjetosh.
Pavaresisht dashurise, urrejtjen, tradhtise , mashtrimit qe mund te kemi per njeri-tjetrin i duhet ti hedhim mbas kraheve dhe te vazhdojne jeten: te gjithe bashke.
Te mos ndihesh vetem ti kesh prane njerezit dhe mbeshtetjen e tyre :qe ato te te kujtojne se jane aty per ty kjo eshte ghithcka qe ti do.
Mbetesh cdo kend sepse askush nuk do te donte nje jete pa shoqeri, dashuri sic shoqeria e ofron.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     F.j - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Vetmia/7139


Vepra te ngjashme
Mjafton pak shprese...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e ar...
Mbrojtja e mjedisit...
Lloji: Ese argumentuese
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te...
inteligjenca artifi...
Lloji: Ese argumentuese
inteligjenca artificiale eshte inteligjenca robotike dhe qe mendohet nga disa shkencetare se do te ...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Perrallat
Lloji: Ese argumentuese
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjon...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
babi
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e i...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
gjaegjeze njish
Lloji: Ese argumentuese
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mby...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.