Teksti:
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 100 vjet shtet, mua me eshte mohuar shprehja e lire e mendimit. Me jane mohuar te drejtat e mia, si shtetas i Republikes se Shqiperise, ashtu sikurse edhe tek shume prej jush ka ndodhur e njejta gje. Tani as grevat apo protestat nuk kane asnje efekt mbi qeveritaret. Ju mendoni se do te vazhdojme te jetojme kete realitet te hidhur? Ju mendoni se do t'i nenshtrohemi politikave te egra te ketij shteti "demokratik"? Jo! Ne duhet te vazhdojme te luftojme. Ne kemi ne dore ndryshimin dhe permiresimin e sistemit ne vend. Ne kemi ne dore te ardhmen e kombit tone, dhe detyren per t'i rikthyer atij nderin e humbur prej vitesh. Une jam i vetem se bashku jemi shume, prandaj do te doja te jepnim kontributin e perbashket per te zhvilluar vendon tone! Ky vendim ju perket juve tanime!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aleksandr - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5038&lloji=Ese+argumentuese+bindese
Vepra te ngjashme
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se ...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
Essay about avantag...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range o...
Komentet e fundit!
Emri:
sarahh
Email:
sarahh1209@yahoo.com
Komenti:
Me plq shumë
Emri:
vanessa
Email:
vanessavani.hoxholli@gmail.com
Komenti:
Nese e ke pare me vemendje, kjo eshte ese dhe jo poezi. Poezia nuk ka asnje lidhje me tekstin qe eshte shkruar
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!