Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-03-17 17:32:18
Shikime: 12495
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: ja pse duhet te shkoj ne gjimnaz

Lloji: Ese argumentuese
Tema: dija
Autori: blerta aliraj
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11b
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe do te mesoj te perballem me veshtiresi te reja.Prandaj,nene e dashur,kjo periudhe do te me sherbej mua per mire.Te vazhdosh gjimnazin eshte dicka shume e mire sepse marrim njohuri te reja dhe njohim njerez te rinj.Nese une nuk shkoj ne gjimnaz,atehere une do te mbetem mbrapa si ne shoqeri ashtu edhe ne jete,sepse shkolla eshte baza e dijes sone dhe pa shkolle ne nuk mund te bejme perpara ne jete.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     blerta aliraj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5066&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
jeta
Lloji: Ese argumentuese
jeta eshte eshte si nje piano kurse pianisti i saj je ti ndaj mundohu te krijosh ...
vjeshta
Lloji: Ese argumentuese
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjy...
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. ...
''C'do te thote te ...
Lloji: Ese argumentuese
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate q...
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
"Bashkeudhetaret e ...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
MOS
Lloji: Ese argumentuese
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJ...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm...


Komentet e fundit!

Emri: sarahh
Email: sarahh1209@yahoo.com
Komenti: Me pëlqen tema por jo eseja :*)
  Pergjigju

Emri: blerta
Email: blerta_82@live.de
Komenti: me pelqen kjo teme
  Pergjigju

Emri: leondra
Email: leondra_9@live.de
Komenti: me pelqen shume kjo tem
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.