Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3695
Data e postimit: 2015-02-01 01:05:29
Shikime: 8001
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Veprimtaritë brendashkollore me zgjedhje

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Autori: Christina Beka
Shkolla: Faik Konica
Klasa: X3
Qyteti: Tiranë
E-mail: chrisbeka@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri.
Shumica e shkollave , si ne Shiperi , ashtu edhe ne vende te tjera te botes , praktikojne lloje te ndryshme aktivitetesh brendashkollore dhe lloji i ketyre aktiviteteve me zgjedhje ,varet nga baza e sistemit dhe e frymes se shkolles.Per shembull shkollat e hapura nga njerez te fese , caktojne nje ore shtese per te bere aktivitet fetar , duke mesuar rreth fese ose duke vizituar institucione fetare.Aktivitetet qe behen mund te jene te shumellojshme , duke perfshire ketu ato artistike,shkencore,morale si edhe fizike.
Per mendimin tim duhet t'i kushtohet me shume vemendje dhe rendesi zhvillimit te ketyre aktiviteteve ne institucionet e arsimit 9-vjecar dhe te mesem.
Se pari , ato motivojne njerezit e talentuar per te ndjekur rrugen e zgjedhur te jetes se tyre.Ne shoqerine tone egzistojne shume njerez te talentuar, aftesite e te cileve nuk njihen nga te tjeret, ose vete ata nuk i kane zbuluar aftesite e tyre cilesore.Duke marre pjese ne aktivitete te tilla, qe u ngjallin interes ketyre njerezve , atyre u jepet mundesia per te gjetur veten dhe per te krijuar nje imazh dhe baze paraprake te rrjedhes qe duan te ndjeki jeta e tyre.
Se dyti , aktivitetet brendashkollore me zgjedhje ndihmojne sado pak njerezit e interesuar , per te qene me te suksesshem ne perjetimin e tyre te ardhshem profesional.Pjesemarrja ne aktivitetet e siperpermendura siguron nje lloj eksperience dhe parapergatitjeje per rrjedhen profesionale qe mund te marri jeta e kujtdo.Duke fituar eksperience dhe parapergatitje , rezultatet e mevonshme do jene shume me te arrira.
Se treti , japin kenaqesi psikologjike dhe mendore te personat qe i kane zgjedhur , normalisht me deshire.E mira e ketyre veprimtarive eshte se jane me zgjedhje dhe per kete arsye, ne to angazhohen masivisht njerezit e interesuar , te cileve veprimtaria u sjell kenaqesi dhe prandaj kushtojne interes te madh.
Se fundmi , keto aktivitete sherbejne per zhvillimin e edukimit te nxenesve pasi ato i pajisin ata me njohuri dhe teknika qe i pasurojne dijet ne lidhje me fushen e u intereson dhe ne kete menyre kjo ore aktiviteti , me siguri , mund te quhet ore edukative.
Ne mbarim , mendoj se rendesia e zhvillimit te ketyre veprimtarive ne institucionet arsimore eshte e madhe.Ky aktivitet brendashkollor jo vetem qe evoluon , zhvillon dhe i jep kuraje nxenesve , por krijon edhe bazat themelore te shoqerise, duke mirepercaktuar dhe mireorientuar jeten morale e metej profesionale te cdo individi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Christina Beka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Veprimtarit%C3%AB+brendashkollore+me+zgjedhje/3695


Vepra te ngjashme
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. In...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
ese argumentuese.Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avan...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...


Komentet e fundit!

Emri: kloi019
Email: 1@email.com
Komenti: ok
  Pergjigju

Emri: Christina Beka
Email: chrisbeka@live.com
Komenti: Korigjimi i gabimeve drejtshkrimore : Paragrafi 1--> Shqiperi* , paragrafi i parafundit rreshti 2 --> qe*
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.