Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te tjeret dhe shumica prej tyre ia kane dale mbane.Edukata eshte dhe ka qene nje nder gjerat me kryesore ne jeten e cdo njeriu ajo eshte si ngjyra e bardhe apo si ngjyra e arte qe asnjehere nuk ka dale dhe nuk ka per te dale jashte mode si ashtu edhe edukata nuk ka per te dale kurre nga jeta e njeriut.Sic kemi edhe thenien e shkrimtarit te madh francez Emil Zota gjithe kjo histori qe eshte sjell nder shekuj dhe tani shkruhet neper libra eshte thjesht nje mesim per njerezit per tolerancen edukaten dhe respektin ne jeten e cdokushi ne jeten e njeriut gjithe kjo gje eshte e ndersjelle nga shume shekuj me pare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elena Shaba - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5616&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
Dhimbje
Lloji: Ese shpjeguese
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e pape...
beni ecen vet
Lloji: Ese shpjeguese
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr ve...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese shpjeguese
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA
Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...