Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me buzqeshjen tende ma ngroh zemren dhe me ben tend ndihem i sheruar sa net pa gjum kalove moj nena ime sa ore te kaluan duke me perkeledhur nena ime e shtrenjt qdo here qe qaja naten kur isha i vogel ti me mdegjoje vije pran meje dhe me Thoshe mos qaj djali i nenes ja ku jam,vetem ti duroje te qaren time dhe kur behem gati te shkoj ndokund ti giithnje me percjell dhe me thua ki kujdes.
Nena ime zemer embel je vetem ti qe me pranon pa me te meta dhe qdo here kur beje gabim ti me fale dhe me ben te ndihem sikur ska ndodhur. Nena ime engjelli im i shtrejt nuk mjaftojn fjalet per tete pershkruar ti je gjithqka e imja te dua Nena ime e dashur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Edmond Dema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Nena/5006
Vepra te ngjashme
Nje nga problemet m...
Lloji: Ese shpjeguese
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti esht...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës
E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Dimri ne fshatin ti...
Lloji: Ese shpjeguese
Dimri ne fshatin tim
Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir ...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Vendlindja ime
Lloji: Ese shpjeguese
Vendlindja ime
Vendlindja ime
Te dua shumë
Gjithmon me ty
Kam mbërritur unë,
Ishe me M...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
mami
Lloji: Ese shpjeguese
dielli po ndricon
ne bote e kudo
po ty o nena ime
ska nevoje ky diell
te te ndricoje...