Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj dhe nderin e familjes💎.Une jam 14 vjec por mendoj se eshte me mire te gjykojme drejt deri ne fund te jetes sepse edhe ekselent po te jesh nuk do marresh asgje ne fund me vete...Te falesh dike eshte hyjnore sepse e le ate njeri qe ta kuptoje gabimin vete dhe ta rregulloje ate por nqs ai veprim krahasohet me "detyra shtepie"une ate person e vleresoj me zero.Jo vetem une po as familja nuk do ta pranonte aq me pak shoqeria e sinqerte.Te gjithe mendojne se une bej ese per tu treguar interesante por ato persona nuk kane aq kapacitet qe te kuptojne .Ne qofte se behesh pjese e turmes eshte shume e veshtire te dalesh prej saj por duhet te kesh baza te forta qe ne fund ose do te largohesh per gjithmone ose do te deshtosh.Per mu ka shm rendesi dashuria prinderore miresia sinqeriteti altruizmi qe ti i fal tjetrit sesa nenvleresimi i atij personi.ASKUSH nuk ka te drejte te nenvleresoje tjetrin por ti jape nje shtyse atij perpara per te arritur majat.Pse jo shoqeria sot ka nevoje per adoleshente ambicioz qe guxojne te kerkojne te drejtat e tyre ne menyre ironizimi.Eseja eshte per ata qe me te vertet vlejneee😱💎Kush mendon keshtu like???
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rabie Lika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5644&lloji=Ese+informuese
Vepra te ngjashme
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Ese per Pranveren
Lloji: Ese informuese
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon mon...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Arroganca e te rinj...
Lloji: Ese informuese
Arroganca te rinjeve
Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kth...
Shtëpiake e Dëshp...
Lloji: Ese informuese
U zgjova NE mengjes
Me plot kuriozitet
Te shihem ne pasqyre
E Te shoh sa jam e mirë.
Të ...
pranvera
Lloji: Ese informuese
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fusha...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
lulja
Lloji: Ese informuese
lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Komentet e fundit!
Emri:
Kjo goca ktu
Email:
Hahahahahah@hotmail.com
Komenti:
Shuuuuum e bkr eseja 👌👌
Emri:
Rabie lika
Email:
likarabie@gmail.com
Komenti:
ADOLESHENTE SHQIPTARE NUK ESHTE KOHA QE TE BIEM GJUME POR TE MENDOJME NATEN SeSi DO VEPROJME DITEN 🤔😍