Data e postimit: 2017-03-15 19:29:34
Shikime: 4281
|
|
Likes:
3
Dislikes:
4
Titulli:
XXXXXXXXXX
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te drejtat e saj,mos te merrte vendime per veten apo per familjen,mos te ishte e barabarte me burrin ne asnje drejtim dhe as te ishte ne pune.Por,keto ndryshuan qe kur filloi te vinte barazia,duke dale femra ne pune,duke kerkuar te drejtat e saj dhe duke treguar se eshte me e forte se mashkulli.POr edhe sot ne disa vende te prapambetura dhe neper shoqeri,femra sot vazhdon te mbetet jo ne barazi,sidomos ne vendet islame ku femra sot del e veshur me perce.Ne vendin tone duhe te theksojme se sado qe ka ardhur barazia,prape ka shume femra qe jane te ndrydhura perballe hijes se "eger" dhe te "paformuar"te mashkullit shqiptar!Flm dhe te ma dini per nder!xoxo Un per vete morra 10...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
anonymous - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5689&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja ime e dashur....
Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove.
Ti ishe arsyeja e nje note ...
|
Gjenerali i ushtris...
Lloji: Ese argumentuese
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare)
Ne roman ta...
|
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ...
|
Perrall valeve te j...
Lloji: Ese argumentuese
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes...
|
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
|
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
|
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
|
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
|
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mend...
|
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
|
Deshire e varfer
Lloji: Ese argumentuese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
|
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|